شب عاشقان بی دل چه شبی دراز باشد

این شب ها
که قرآن به سر می گیریم
ای کاش
نیزه نباشیم…
+ نوشته شده در یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ ساعت 3:53 توسط نرجس حاجی مهدی
|

این شب ها
که قرآن به سر می گیریم
ای کاش
نیزه نباشیم…
این وبلاگ به منظور یاری رساندن به معلمان محترم مقطع ابتدایی در جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف آموزشی و تربیتی ، با رویکرد ایجاد فضای شاد و علمی در کلاس تنظیم شده است.